Fandoms Drágák Chat
about


Ficblog. Sherlock, Hannibal, Good Omens, Avengers, Doctor Who és Supernatural. Meg betű. Sok-sok betű.



Fandomok ~


Díj // 2013. május 6., hétfő5 Komment
7:09



Ezt Vivusstól kaptam *.* Nem is tudom mit mondhatnék... elnézést, hogy csak most válaszoltam, de egy ilyen hülyének sokáig tart az ilyesmi >< ( Ja, és hamarosan jön egy új fici :3)

Írj magadról 11 dolgot!

1. Hatalmas Doctor Who? fan vagyok és a 11. Doktor a kedvencem :P  Pedig, amikor elkezdtem nézni a sorozatot, azt hittem, hogy nem lesz ez hosszú életű kapcsolat (nem vagyok túl jó a sorozatok kitartó nézésében xD) De elindított bennem valamit és azóta is boldogan élünk együtt :"D Arról már nem is beszélve, hogy Steven Moffat az írói bravúrjai miatt az egyik példaképem :) (Taníts meg, hogy lehet lelki rokkantat csinálni az emberekből *.*)

2. Imádom a fekete macskákat :3

3. Szeretem random megszólítgatni a szimpatikus embereket a villamoson és az utcán is :3 Néha hülyének néznek, de na! Mind emberek vagyunk, ha nem egymással beszélgetünk, akkor kivel? Magunkkal?  :D

4. Nem nézek ki annyinak, amennyi vagyok. Forever a child! :3

5. Utálom a pókokat... de nagyon -.-

6. Hatalmas teás vagyok, főleg a fekete teákat szeretem. Egy jó könyv egy csésze finom teával nekem maga a Mennyország :3

7.  Szemüveges vagyok és imádom :3

8.  A következő életemben egy szmokingos, cilinderes nyúl akarok lenni, aki szivar helyett répát rágcsál :3

9. Ha a lustaság hízlalna, én már rég kipukkadtam volna :"D

10. Szeszélyes vagyok, de úgy, hogy én is utálom magamat ><

11.  Gyűjtöm a plüssmacikat :3 Egész kis család vagyunk :D







Vivuss 11 kérdése:

1. Kedvenc történelmi korszak? Miért?

Ühmmm... *emelt töris* xD Talán a viktoriánus Anglia.. meg úgy akörül xD A ruhák, az arisztokrata réteg eleganciája, Viktória királynő, a sosem erősebb osztálytudatosság és Hasfelmetsző Jack miatt :3 Az utóbbiért nem rajongok, de nagyon érdekel :)

2. A baráti társaságodban van még olyan, aki írással foglalkozik, blogot vezet publikálási céllal?

Van bizony, nem is egy :3 Például, akitől a kérdéseket kaptam :D

3. Milyen fanficet olvastál életedben először?

Öhm, Blood +- osat azt hiszem. Nem volt egy igen jó élmény :/ Épp ezért utána sokáig távol maradtam a ficektől, féltem tőlük -.- És lám mit hozott a sors :D

4. Foglalkoztat a politika?

Igen, bár szívesebben foglalkozok a régebbi korok politikájával (ó, Bismarck, te rossz fiú, imádllak :3) Talán a könnyebb áttekinthetőség miatt ><

5. Életed legmeghatározóbb személye/eseménye?

Az ötödikes magyartanárnőm, akitől rengeteg biztatást kaptam :)

6. Legszívesebben hova mennél idén nyáron nyaralni?

A Scotney Castle-t nézném meg nagyon szívesen. Nem tudom pontosan hol van (azt hiszem Angliában), eddig csak képen láttam, de szerelem volt első látásra :3

7. Milyen zenét hallgattál legutoljára?

A The Baseballs Bleeding Love című számát :) Imádom őket :D

8. Elfoglalt embernek tartod magad, vagy inkább sokat unatkozol?

Pont a napokban olvastam valahol, hogyha egy író unatkozik, akkor már baj van, mert a fantáziája cserbenhagyta :D Nem igazán szoktam unatkozni, ha fennáll a veszélye, akkor általában sztorikat kreálok... főleg meséket xD  És ahogy a 11. Doktor mondta: Egyáltalán hogy lehet unatkozni? (ez volt a lényege ><")

9. Szívesen beszélgetsz online olyan emberekkel akik ugyan abba a fandomba tartoznak mint te?

Naná! Bár ilyenkor gyakran elfog az az érzés, hogy ők fényévekkel többet tudnak a fandomról, mint én -.-" Szóval ez kb. olyan, hogy "Mester, taníts!" *.* Egyébként a legjobb barátnőmnek szoktam mesélni ezekről a dolgokról, aki lazán fejbe vág az első útjába kerülő tárggyal (ami általában a kulcscsomója) -.- Fáj. 

10. Valamilyen háziállat?

Egy édes fekete cica, Sebastian, és egy német-juhász, Devil. Jól van na... a gyerekeinknek majd a férjem ad nevet ><"

11. Mi volt az első saját magad által írt történet címe? Miről szólt?

Fhú, hát a címére nem emlékszem, de egy mese volt egy őzikéről és egy vmilyen másik állatról, akik nagyon jó barátok voltak és összeköltöztek. Apa megkérdezte, hogy lesz-e gyerekük, mire én úgy bedühödtem, amiért nem érti meg azt, hogy ők csak barátok, hogy széttéptem ezt az írásomat  :3 Azóta is bánom :/


11 kérdés:

1. Van-e kedvenc íród és ha igen, ki?
2. Van-e példaképed és ha igen, ki? Miért?
3. Ha a Doktor adna egy utat, hova mennél a TARDIS-sal? ( téren és időn át *.*)
4. Melyik a kedvenc Sherlock feldolgozásod?
5. Ha részt vehetnél valamelyik sorozat készítésében, melyik lenne az?
6. Démonok vagy angyalok? Melyik szimpibb?
7. Tea vagy kávé?
8. Ha írsz, mi inspirál leginkább?
9. Melyik számot hallgattad legutóbb?
10. Van szerencsetalizmánod?
11. Kedvenc általad írott történet?


Küldeném ezt mindenkinek, aki elég kedvet érez magában, hogy megcsinálja :3 

Címkék: