Fandoms Drágák Chat
about


Ficblog. Sherlock, Hannibal, Good Omens, Avengers, Doctor Who és Supernatural. Meg betű. Sok-sok betű.



Fandomok ~


Díjat kaptam *_* // 2013. május 22., szerda0 Komment
6:25






1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat!  
2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a (feliratkozott) rendszeres olvasók száma! 
3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott négy blogon a díjazásról!

Yamitól és Scaletől kaptam ezt a gyönyörűséget *.* hogy mire az totál rejtély O.O túl lettem becsülve xD
(egyébként ez a kép nagyon cuki :D) Nagyon szépen köszönöm nekik :D
 én meg itt toporgok, és nem akarok odanyomni senki kezébe egy jó ég tudja hány milliomodik díjat :/ Tudjátok mit? Mivel nekem fantasztikusan kifinomult ízlésem van, (-.-"")  és nem követek olyan blogokat, amik rosszak, ezért a díjat mind megérdemlitek :3 Ilyen díjat kaptál komment helyett pedig inkább a történeteiteket véleményezem, oks? :3
Dög vagyok. Nagyon. Megérdemelném, hogy Hannibal megegyen.


Címkék: