Fandoms Drágák Chat
about


Ficblog. Sherlock, Hannibal, Good Omens, Avengers, Doctor Who és Supernatural. Meg betű. Sok-sok betű.



Fandomok ~


Hannibal // 2013. május 22., szerda4 Komment
7:08



Az új Hannibal sorozatnak aggódva indultam neki, de abszolút kellemeset csalódtam és mostanra már ott van a Top5 sorozataim között :3 Úgyhogy fic, Will szemszögéből :3







Tudtam.

Nem tudnám pontosan megmondani, hogy mikor nyíltak fel a szemeim, mikor ébredtem rá arra, ami talán már a kezdetektől fogva ott lappangott az elmém legmélyén. Rettentő mélyen. A puszta kezeimmel kapartam le hozzá, hogy vérrel mocskolt kezekkel emeljem a magasba, mint egy félig megrohadt emberi koponyát, ami trófeaként szolgál.

Tudtam.

De minek is a trófeája? A harcunknak, melyben nincs győztes, csak két egymással szemben álló sakkjátékos, és egy egyre duzzadó, karmazsin hullahegy? Vagy a munkámnak, amely abból áll, hogy emberi roncsot faragok önmagamból, megmentve az embereket, akik egyáltalán nem értékelik, hogy ezen a világon élhetnek?

Tudtam.

Közszemlére kellett volna tennem ezt a trófeát, hangosan ordítva az Ő nevét, hogy mindenki megtudja, de egyszerűen képtelen voltam rá… Minden egyes elátkozott nap közelebb kerülök ahhoz az állapothoz, amiről az emberek elborzadva fordítják el a fejüket, és kitörlik magukból még a leghalványabb nyomát is, hogy láttak. Annyi, de annyi ember él ezen a világon, és közülük csak alig páran tudják, hogy minden egyes korty levegőt élvezni kell. Csak azok vannak ezzel tisztában, akik ugyanúgy bepillantást nyertek a hideg Pokolba, mint én.

Tudtam.

Sok mindenről lemondtam.
Csak most az egyszer hadd tegyem azt, amit én akarok.
Csak most az egyszer ne kelljen hátat fordítanom. 

Tudtam.

Olyan, mint én, mégis teljesen más. Tudom, hogy ki is ön igazából Dr. Hannibal Lecter.

Tudta.

Tudta, hogy tudom.
Nem tudná pontosan megmondani, hogy mikor nyíltak fel a szemei, mikor ébredt rá arra, ami talán már a kezdetektől fogva ott lappangott az elméje legmélyén. Rettentő mélyen. A puszta kezeivel kapart le hozzá, hogy vérrel mocskolt kezekkel emelje a magasba, mint egy félig megrohadt emberi koponyát, ami trófeaként szolgál.
Megnézte, jó alaposan megvizsgálta. Utána pedig visszaásta.

Tudtam. Tudta. Tudtuk. 

Címkék: