Fandoms Drágák Chat
about


Ficblog. Sherlock, Hannibal, Good Omens, Avengers, Doctor Who és Supernatural. Meg betű. Sok-sok betű.



Fandomok ~


SMS- round 3 // 2013. július 15., hétfő8 Komment
11:19

Ismét egy SMS beszélgetés, immár a harmadik. Mert pihenek. És mert már megint túl sok teát ittam. (Esküszöm, jobban kiüt, mint bármilyen alkohol -.-") Sorry.

Fandom: Sherlock
Szereplők: Jim Moriarty & Sebastian Moran
Figyelmeztetés: rossz poénok és Shakespeare

A kép még mindig nem az enyém. Az övé: katt










Tudod, hogy miért van a melegeknek mindig szerencséjük? - JM

?- SM

Mert még a szerencse sem mer hátat fordítani nekik. - JM

Bazd. - SM

Ezért vagy te olyan jó céllövő. - JM

Amit én csinálok, az nem szerencse, hanem tudás. Tudod: tehetség + gyakorlás = siker. - SM

Ez uncsi. Konkurencia lemészárlása + jó terv = siker. - JM

A te univerzumodban. - SM

Szemtelen vagy pici fiú. " Hurcold el innét s ne hagyd szólni többet!" - JM

Mi bajod van? - SM

Shakespeare, drága nyuszibojtom. - JM

Egy: nem fogok veled még egyszer elmenni se a Hamletre, se a ki tudja hányadik Richárdra. ELALUDTAM RAJTUK, pedig mesterlövészként baromira hozzászoktam már az unalomhoz. - SM

Kettő: Te tényleg nyuszibojtnak hívtál? Felfogtad, hogy az egy rakat szőr egy kicseszett rágcsáló seggén? - SM

De selymes. - JM

És hogy beszélsz, kisfiam? Az ember el se hinné, hogy az Oxfordba jártál? Ha ilyen neveletlen vagy, egy emberrel kevesebb lesz az én kis magánhadseregemben. - JM

Elnézést főnök. - SM

Ja, nem téged akarlak kinyírni, Tigris. Én Jackre gondoltam. Mindig olyan irritálóan udvarias. Talpnyaló. Most döbbentem rá, hogy ez engem mennyire felingerel. - JM

Tegnapelőtt az egekig magasztaltad. - SM

Az akkor volt. Ha végeztél, nyírd ki. - JM

Igenis, főnök. - SM

" Nem fakadt méreg édesebb talajból." - JM

" Nem tapadt méreg rothadtabb varangyon." - SM

Nocsak, Tigris, mi történt? Csípőből a folytatás? - JM

Mégiscsak ragadt rám valami a színházban. - SM

Google, mi? - JM

Naná. - SM


Címkék: ,