Fandoms Drágák Chat
about


Ficblog. Sherlock, Hannibal, Good Omens, Avengers, Doctor Who és Supernatural. Meg betű. Sok-sok betű.



Fandomok ~


SMS // 2013. július 11., csütörtök4 Komment
7:24


 Mostanában sok helyen olvasgattam a fanok találgatásait, hogy vajon ki lehet Moran. Merthogy a rendezők azt állították, hogy már láttuk (szerintem Molly az, de psszt... de komolyan. így belegondolva tök logikus lenne... O.o) Nem tehetek róla, akaratlanul is elképzeltem, hogy mi van, ha Moran igazából nő. Bocsánat 
><""    --- SMS párbaj xD




Hol vagy? - JM

Semmi közöd hozzá. - SM

A főnököd vagyok, cicus. - JM 

Ne hívj így. Vásárolok. - SM

Mit? - JM

Tejet, kaját, újságot. - SM

Fehérneműt. - JM

Baj? - SM

Igen. Amit a múltkor hoztam, nem elég jó?- JM

AZT nem hívnám fehérneműnek. Egy kibaszottul kicsi textildarab. A mackómnak nagyobb zsebkendője volt.- SM

Pedig rád gondoltam mikor vettem.- JM

Látszott. Azóta van új asztaltörlőnk. Még így se ér sokat. - SM

Kegyetlen vagy. Olyan szívesen letéptem volna rólad. - JM

Mesterlövész vagyok, nem kurva. - SM

Kár érted. A padló helyett választhattad volna az ágyamat is. Jó meleg. - JM

Persze, mert ott alszol. Nem értem miért flörtölsz velem, amikor mindketten tudjuk, hogy gyakorlatilag te, egymagad  okozod a globális felmelegedést. - SM

Védekezz csak ezzel. Szerencsére türelmes vagyok. Jössz te még az én ágyamba. - JM

Várakozz csak nyugodtan. A puskám többet ér nálad. - SM

... Ezt most nem képzelem el, ha nem baj. - JM

Perverz állat.- SM

Nem az én nevem kezdőbetűi adják ki a szado- mazo rövidítését. - JM

Bazd meg!- SM

Jó lenne. -JM

Fekete vagy piros? - JM

Fehér. - SM

Nekem jó. - JM

Remélem visszaolvasod majd ezt a beszélgetést. Mi ez, ha nem flörtölés? - JM

A telefonom csipogása megadta az alaphangot a vásárláshoz. - SM

Siess haza. - JM

Már mondtam. Nekem nincs otthonom. - SM

Hagyd az önsajnáltatást és vegyél bort. - JM

A te számládra? - SM

Francokat. Néha te is költekezhetsz.- JM

Veszek vizet. - SM

Kinyírlak.- JM

Az az én melóm. - SM


Nos, ez érdekes lett... O.O Egyébként olyan szívesen írnék én ezzel a kettővel valami komolyabbat is x"D Beteg vagyok... -.-""

A kép innen van: katt

Címkék: ,