Fandoms Drágák Chat
about


Ficblog. Sherlock, Hannibal, Good Omens, Avengers, Doctor Who és Supernatural. Meg betű. Sok-sok betű.



Fandomok ~


Let It Be // 2013. augusztus 28., szerda8 Komment
10:52



Életem legeslegelső Destiele.A két drágaság kapcsolatát hivatott bemutatni. 4. évad.

Hibás (észvesztően gyönyörű és Castiel jutott róla eszembe. why???)


Egy-egy drabblenek akartam. Az egyik 107, a másik 102 szavas, én meg elsüllyedek.

A nagyon ügyes (olvassátok!!!) Mentának ajánlanám (bocsi...), aki mostanában rengeteg csodát írt nekem :")Remélem azért élvezhető lett....





Minden angyal rohadék pszichopata. Elvakult, agymosott szárnyas gyilkosok, akik egy nemlétező tényezőre hivatkoznak az univerzum egyenletében. Így hiszed. És én nem cáfoltalak meg, csak egyszer.
Akkor rám néztél, mintha tiszteletet láttam volna a tekintetedben és megéreztem, hogy 
                    milyen
                          úgy
                             zuhanni
                                   mint
                                       Lucifer.

Nem azért ragadtalak ki a Pokolból, hogy te legyél számomra az új kárhozat.
Hogy elültesd bennem a kételyt, ami majd kihajt, hogy learathasd és hamis nevet adhass neki. 
Nem azért hagytam a kezem nyomát a válladon, hogy ellenem fordulj és eltakard. 
Billogként kezeled, stigmaként fordítasz neki hátat és úgy teszel, mintha nevetnél.
Pedig amikor leszálltam hozzád, sírtál. Hová tűntek a könnyeid? Megfagyva a szívedbe fúródtak?


*

Tudod, hogy az angyalok mire használják a szárnyukat? És a démonoknak miért tépték le őket tollanként, hogy a csonkot ők maguk rágják le szégyenükben? A hatalmas szárnyakkal takarjuk el a szemünket, hogy ne vakuljunk meg a Fénytől.
És épp ezért még sosem láttuk mi van odafönt. Nem furcsa ez egy kicsit?
Nekünk, angyaloknak muszáj eltakarni a szemünket, ha élni akarunk. A démonok pedig túl messze vannak, hogy láthassák mi van a fényben. Mi van a fényben? Van-e valami a fényben? Merjem-e kinyújtani a kezem azért, ami a fényben van? Meghaljak- e érte?
Mit gondolsz, Dean?
Olyanért halj meg, amit látsz. 
Téged látlak.



Címkék: , , ,