Fandoms Drágák Chat
about


Ficblog. Sherlock, Hannibal, Good Omens, Avengers, Doctor Who és Supernatural. Meg betű. Sok-sok betű.



Fandomok ~


My role model // 2013. augusztus 28., szerda8 Komment
9:16
A rajz készítője








Egy kis semmiség ^^ Csuklógyakorlás. Semmi. Tényleg semmi. Egyszer megtanulok fluffot írni. Meg én.













My role model

Az én példaképem Sherlock Holmes. Ő egy detektív és nagyon erős és bátor és mindig elfogja a rossz embereket. Nagyon sokat szerepel az újságban is. Amikor eljön hozzánk, mindig beleülök az ölébe.

Néha megengedi, hogy felvegyem a sálját, de egyszer csokis lett és akkor mérges volt. De nem volt mérges sokáig. Anyu mondta, hogy majd kimossa, mert úgyis nagyon koszos volt.

A rendőrséggel dolgozik, de ő nem rendőr. Néha kineveti a rendőröket, de nem olyan csúnyán, csak úgy.

Azt ígérte, hogy ha majd nagy leszek, akkor megtanít lőni és majd mehetek vele nyomozni, de csak ha nagyon gyorsan tudok majd futni. Azóta, amióta ezt mondta, mindig sokat futok, hogy gyors legyek.

Apu már nagyon gyors és ő mindig elmehet vele nyomozni. Sherlock bácsi néha akkor látogatja meg, amikor én már alszom és amikor reggel felébredek, látom, hogy csak anyu van itthon és olyankor elmondja, hogy apu elment nyomozni.
Sherlock bácsi még azért is a példaképem, mert nagyon okos. A múltkor kitalálta, hogy én ettem meg az utolsó sütit. El is mondta, hogy hogy, de már elfelejtettem. Pedig kezet mostam süti után.

És azért is okos, mert mindig nagyon gyorsan megtalál,ha bújócskázunk és mindig ő nyer a memória kártyában. Egyszer nyertem én is, de szerintem ez csak azért volt, mert apu rászólt Sherlock bácsira, hogy ne tegye tönkre az önbecsülömet, vagy valami ilyesmit. Nem tudom, hogy ez mit jelent és elfelejtettem a szót, pedig meg akartam nézni a nagy zöld szótárban.

De szerintem azt jelenti, hogy Sherlock bácsi hagyott nyerni. Nagyon dühös voltam rá és berohantam a szobámba és ő utánam jött és megígérte, hogy megtanítja nekem, hogy hogy kell megverni az olyan rossz embereket, akik nagyobbak, mint én és bántani akarnak.

És még azért is szeretem Sherlock bácsit, mert mindig odaadja a csokis muffinját és mert elkezdte megtanítani nekem a periódusos rendszert. Ezt a szót apu segített leírni.
Ha majd felnövök, szeretnék olyan lenni, mint Sherlock bácsi, és ezért mindig próbálok sokat tanulni és sokat futni, hogy olyan erős és bátor legyek majd, mint ő.

                                    Sheila Watson



Címkék: