Fandoms Drágák Chat
about


Ficblog. Sherlock, Hannibal, Good Omens, Avengers, Doctor Who és Supernatural. Meg betű. Sok-sok betű.



Fandomok ~


Our story- Irene Adler // 2013. augusztus 6., kedd6 Komment
4:57
És ez a mi történetünk

A művész: katt


Három ilyen szöszt tervezek. Az alapkoncepció a három fontos kapcsolati szál, amely Irene Adlert, Jim Moriartyt és John Watsont Sherlockhoz fűzi.

Köszönöm szépen a biztatást és a sok jó tanácsot Lidérckének, aki fantasztikus :) <3

Ajánlott dal












Kíváncsi vagyok  tudod- e, hogy  aznap a szívemet tapintottad ki
A pulzusom helyett, mert terített asztalra helyeztem és még dobogott.
Talán gyorsabban, mint amikor a testedbe bújt előlem.
És amikor a vörös rúzs halott kékre váltott, és elemészteni készült
mindazt, amiről azt hittem én vagyok, te lecsókoltad a számról.
És megmentettél a Mennyországtól.
                         
                                       É s  e z  a  m i  t ö r t é n e t ü n k.

Kíváncsi vagyok tudod-e, hogy a repülőn, a sok halott között állva 
Te sem voltál igazán élő, mert belém fulladtál és a vérem pezsgése
A Poklot juttatta eszedbe, ahonnan már rég kitiltottak.
Isten akarsz lenni és az emberi bőrödet másokkal falatod fel.
Én is csak ennyi voltam? Egy harapás, egy képzelt korty a boldogságból, 
Ami mindkettőnk porciójából hiányzik?

                                       É s  e z  a  m i  t ö r t é n e t ü n k.

Kíváncsi vagyok tudod-e, hogy az ágyadba fekve felszürcsöltem
a lelked illatát és szíved elhalt dobogásának utóhangjait.
Amikor a földre zuhantál és kábultan néztél fel rám, 
Glóriát pingáltam a fejem köré és azt játszottam, hogy monstrumként emelkedek
a világ legnagyobb elméjének összetört teste fölé. De a végjátékban kényszerítettél,
hogy rájöjjek: az összetört testének egyetlen csókjával sem érek fel. Azt suttogtad fussak.
És én olyan gyorsan futottam, hogy ne lásd az árnyékom erőltetett mosolyát.

                                    É s  e z  v o l t  a  m i  t ö r t é n e t ü n k.


Címkék: , ,