Fandoms Drágák Chat
about


Ficblog. Sherlock, Hannibal, Good Omens, Avengers, Doctor Who és Supernatural. Meg betű. Sok-sok betű.



Fandomok ~


Our Story- John // 2013. augusztus 22., csütörtök6 Komment
7:35

O u r   s t o r y  -  J o h n

A sorozat (pfff) utolsó darabja :) Komplexitás nélkül, egyszerűen. Szeretem Johnt. (ő meg Sherlockot)

Ismét köszönöm, Lidércke! :)



( a DW kihívással egyelőre elakadtam. bocsánat.)





O u r   s t o r y  -  J o h n


Kíváncsi vagyok, tudod-e, hogy amikor a bilincs belevágott a húsomba,
Boldog voltam. Mert tudtam, hogyha más nem is, legalább ez összeköt
minket, és így, botladozva a fájdalom kavicsaiban,
futottuk végig a szeretet végtelen árnyalatú palettáját.
Olcsó tartozéknak éreztem magam melletted
Minden ember ostoba. De mind közül te voltál a legostobább.

                    É s   e z   a   m i   t ö r t é n e t ü n k.
Kíváncsi vagyok, tudod-e, hogy az irracionalitás adta a szavakat a szádba,
Amikor az épület tetejéről megpróbáltad lerombolni  önnön zsenialitásod.
Legszívesebben ordítottam volna, hogy most az egyszer nem hiszek neked.
De lassú voltam. Ahogy mindig. Mire kinyitottam a szám,
felém vetetted magad. Idióta.
Miért nem engedted, hogy elkapjalak? Gyűlöllek érte.

                   É s   e z   a   m i   t ö r t é n e t ü n k.
Kíváncsi vagyok tudod-e, hogy mindig három személyre terítünk?
És a hűtő egyik polcát üresen hagyjuk egy kósza fejnek.
És a falra nem akasztunk képeket, fejben tartva az unalom következményeit.
És a fogason mindig szabadon hagyunk egy helyet.
És az éjjeliszekrény jobb felső fiókjában egy csomag nikotintapaszt tartunk.
Ma reggel benéztem a vendégszobába. Még nem voltál ott. De egyszer majd megérkezel.

                        É s    a k k o r    a z    l e s z    a    m i    t ö r t é n e t ü n k.


Címkék: ,