Fandoms Drágák Chat
about


Ficblog. Sherlock, Hannibal, Good Omens, Avengers, Doctor Who és Supernatural. Meg betű. Sok-sok betű.



Fandomok ~


Our story - Moriarty // 2013. augusztus 9., péntek9 Komment
3:12
Moriarty.


Ismét nagy köszönet Lidérckének :)


Ajánlott zene











Kíváncsi vagyok tudod-e, hogy amikor a pisztoly a földre zuhant,
Te futólag rám néztél és elmosolyodtál.
És tudtam, hogy a vértócsában megcsillanó mosolyodban
Én vagyok. Mert már rég nem önmagad vagy. Az éned akkor hullott darabokra,
Amikor átléptem a küszöbödet.

                                              É s  e z  a  m i  t ö r t é n e t ü n k.

Kíváncsi vagyok tudod-e, hogy amikor leugrottál,
Vesztesként tetted. Hiába álmodsz olyan esőcseppekről,
Amiket csókkal olvaszt magába a Nap, te csak egy könnycsepp
vagy, aminek le kell csordulnia a szenvedő arcon, anélkül,
hogy a Nap kinyúlna érted..
Zuhanás közben elfelejtesz.

                                               É s  e z  a  m i  t ö r t é n e t ü n k.

Kíváncsi vagyok tudod-e, hogy a számomat
Megtaláltam elrejtve a telefonod címjegyzékében.
Még a halálom után is ott volt.
Azt hittem felhívsz. Nyomd meg a törlést
és emlékezz, hogy a korona az én fejemen volt.

                                               É s  e z  v o l t  a  m i  t ö r t é n e t ü n k.

Címkék: ,