Fandoms Drágák Chat
about


Ficblog. Sherlock, Hannibal, Good Omens, Avengers, Doctor Who és Supernatural. Meg betű. Sok-sok betű.



Fandomok ~


// 2013. szeptember 3., kedd4 Komment
9:13
Újabb díj, ezúttal Hard Candytől, hogy ölelgesselek halálra asszony <3



Szabályok:
 
•    Írj 11 dolgot magadról!
•    Válaszolj 11 kérdésre!
•    Írj 11 kérdést!
•    Küldd tovább 11 embernek! 


11 random dolog rólam:

1. Megfáztam. Az ősz ELSŐ hetében sikerült megfáznom. (mint minden eddigi évben)

2. Jelenleg a Shinedown- The Sound of Madness c. albumát hallgatom rongyosra, előre-hátra, körbe-körbe....

3. FOGLALTAM JEGYET A CORIOLANUSRA!!!

4. Ami az Urániában lesz január 30-án...

5. és élő közvetítése lesz a National London Theater előadásának...

6. Tom Hiddlestonnal a főszerepben.

7. Az addig hátralévp időt percszámolgatással töltöm.

8. Zöld teát iszok...

9. .. és azzal hitegetem magam, hogy jót tesz a megfázásnak...

10. ... ami az első két bögre kakaónál még aranyos kis ötlet volt, de szerintem mostanra már folyadék túladagolásban haldoklom.

11. I HUNT THE MONSTERS DOWN AND SLAY THEM ALL! <3

Candy kérdései:

1) Mi a kedvenc ünneped, és miért?

 A Húsvét! Mert az én szőke hercegem a húsvéti nyuszi és tudom, hogy egyszer eljön értem <3

2) Halloweenkor, ha Magyarországon is tartanák, minek öltöznél be, ha egyáltalán?

   
   Zombinak :D

3) Mi volt a legcikisebb farsangi jelmezed? (mert olyan mindenkinek volt)


   Volt az a Witch nevű rajzfilmsorozat. Abból Corneliának.... ne akarjátok tudni. Igyekszem elfelejteni ><"   


4) Gyerekként hittél-e Jézuskában/angyalkákban/Mikulásban/szellemekben/szomszéd bácsiban, aki karácsonykor a fa alá teszi az ajándékot? (vallási nézettől függetlenül)

   
    Ezzel azt akarod mondani, hogy... hogy nem létezik??? O_O

5) Fontosnak tartod-e a névnapot, és ünnepled-e a sajátodat?


    Nem tartom annyira fontosnak, ezért mindig meglepődöm, ha felköszöntenek, de jól tud esni :) Legalább egy napot különlegessé tesz :)

6) Volt már valaha, hogy elfelejtetted egy közeli rokonod/barátod születésnapját/névnapját?


    Huhúú, többször, mint ahányat illdomos lenne bevallani :3

7) Szerveztek már neked meglepetés bulit? Te szerveztél már valakinek?


    Nekem még soha (hál'Istennek) és ha én meglepetés bulit szervezek, akkor az így néz ki:

Kiddy: Szió! Tegnap eszembe jutott valami tök klassz ötlet!
Gyanútlan áldozat: Tényleg? Mi???
Kiddy: Mi lenne, ha szerveznénk egy meglepi bulit xy-nak??
Gyanútlan áldozat: Hú, ez tényleg jó!! Segíthetek?
Kiddy: Persze :) *biztatón megveregeti a vállát* Majd küldj egy üzit, hogy mikor lesz. *Kiddy el*

Sosem volt erősségem a szervezés, inkább a kezdeményezés és a biztonságos visszavonulás :3

8) Tartod a Halloweent valamilyen formában? (horrorfilmnézés vagy házibuli pl.)


    Tökfaragás! SOHA nem tudtam még egy épkézláb töklámpást csinálni, de minden évben leégetem magam vele :3
   
9) Általában hogyan ünnepled a szilvesztert?


     Barátokkal, pezsgővel és letargiával, hogy még mindig nem értem el semmi fontosat az életben xD

10) Van olyan ünnep, amikor hatalmas nagy családi összejöveteleket tartotok, és te legszívesebben menekülnél otthonról?


    Születésnapok.... omg.

11) Bevezetnél új ünnepet, ha megtehetnéd? Ha igen, mi lenne az? :)


       Kortárs Írók Olvasása Ünnepét :) Arról szólna, hogy egész nap mindenki kortárs íróktól olvasna mindenfélét, népszerűsítenénk, hogy még mindig van olyan, hogy irodalom :)

Az én 11 kérdésem:

1. Ha egyetlen shipped valóra válhatna, melyiket választanád?
2. Angol vagy Bécsi keringő?
3. Melyik a kedvenc Shakespeare darabod?
4. Szoktál-e klasszikus zenét hallgatni?
5.Miért döntöttél úgy, hogy blogot nyitsz?
6.Megbántad?
7. Milyen történetet fogsz legközelebb feltölteni?
8. Szereted-e a verseket?
9. Szoktál-e verseket írni?
10. Szerinted mi tesz egy jó írót jó íróvá?
11. Szereted a sajtot?

Sajnos, én már egy rakat embernek elküldtem, úgyhogy ezúttal csak egy újonnan feltűnő, tehetséges bloggernek adnám oda: Mentának <3



Címkék: