Fandoms Drágák Chat
about


Ficblog. Sherlock, Hannibal, Good Omens, Avengers, Doctor Who és Supernatural. Meg betű. Sok-sok betű.



Fandomok ~


fandomok // 2013. október 28., hétfő0 Komment
6:04




Avagy mikbe nyúltam bele ritka szerencsétlenül




S h e r l o c k ( B B C )

 W h a t ? : Ha erre jártál és most ezt olvasod, szerintem nem kell sokáig magyaráznom, hogy mi is ez a sorozat.
Ha mégis: A BBC hozzányúlt a klasszikus Sherlock sztorikhoz és modernizálta őket, olyan stílust és szereplőgárdát adva hozzájuk, hogy egyszerűen nincs aki elégedetlen lenne vele.

    W h y ? : Az egész egy viharos éjjelen kezdődött....
                                                            amikor lefagyott a gépem és elmentem aludni. Másnap pedig végignéztem az első évadot. Akkor szerettem bele és úgy döntöttem, hogy én márpedig garázdálkodni fogok ebben a fandomban ^^ (A nem túl fényes eredményt mindenki láthatja) Szívem szétrágott csücske a MorMor. 




 H a n n i b a l 



W h a t ? : A jól ismert, Harris féle, Anthony Hopkinsos sztori újragondolt változata, elképesztő díszletbe csomagolva, megdobva egy jó nagy adag érzelemadaggal, amit hiába csócsálsz elszántan, sose fogy el. Csak ajánlani tudom.

W h y ? : Puszta önzés. Fájjon mindenkinek :3






A v e n g e r s ( B o s s z ú á l l ó k )



W h a t ? : Sikerfilm, ami a Marvel univerzumot veszi alapul. Hulk, Thor, Black Widow, Iron Man, Hawkeye és Captain America. Finom koktél, látványos akciójelenetekkel.

W h y ? : Loki miatt kezdtem nézni, akit a Thorban imádtam. Az Avengersben sem volt rossz (Mr. Hiddleston de FüligérőMosoly kitett magáért), de azért a Thor után nekem picit csalódás volt :3
Loki attól még egy zseniális karakter. Pont.




                                                           
G o o d  O m e n s ( E l v e s z e t t  P r ó f é c i á k )


W h a t ? : Neil Gaiman és Terry Prachett urak közös könyve, ami elképesztő rajongótábort gyűjtött magának, nem véletlenül. A sztori szerint az Antikrisztus leszületik a földre, hogy beteljesítse a világ végét. Csakhogy ehhez egy furcsa párosnak is van egy-két szava. A démon, Crowley és az angyal, Azirafael ugyanis szeretik a földi életet és eszük ágában sincs költözni. Fergeteges humor, nagy bölcsességekkel. Csak ajánlani tudom, a Douglas Adams rajongóknak pedig egyenesen kötelező darab ^^

W h y ? : Ha jól emlékszem, Tinuviel mesélt róla még anno, én meg egy oroszlán bátorságával és egy kisegér elszántságával vadásztam le a könyvtárban, ahol hónapokig nem volt benn, amikor kerestem. Beleszerettem, kár is tagadni :P



              
                                                                         


D o c t o r    W h o ?

W h a t? : Egy 50 éve futó sorozat. Zseniális, modern, tudományos tündérmese egy Időlordról, aki az egész népét elvesztette és az emberek közt talált vigaszra. Sci- fi, akkora adag érzelemmel, hogy belehalsz, olyan szereplőgárdával, hogy örökké kísérteni fog, olyan történetekkel, hogy mindkét szemed kisírod. Anglia rajong érte, nem véletlenül.

W h y? : Mert zseniális, és mert még nem találkoztam olyan emberrel, aki megnézte és nem tetszett neki :)