Fandoms Drágák Chat
about


Ficblog. Sherlock, Hannibal, Good Omens, Avengers, Doctor Who és Supernatural. Meg betű. Sok-sok betű.



Fandomok ~


Új dizi, új világ, újabb ok az agyvérzésre :3 // 2013. október 28., hétfő4 Komment
7:03
Nos, öhm, igen. Új dizájn, ami ijesztő, legalábbis nekem biztosan. Tekintve, hogy mennyit töltöttem azzal, hogy alakítgassam az innen lopott alapkódot, még ijesztőbb. Soha életemben nem mertem eddig html kódhoz nyúlni és most rájöttem, hogy miért nem.
Elvileg minden megvan mindenhol: fent a Fandoms címkére kattintva kijön a fandomszerű lebontás (what a surprise! :3) a Drágák alatt a drágák vannak (atyaég!) és a Chat is ott van, aminek megvan az a rossz szokása, hogy 3x küldi el, amit írtok. (3x küldi el, amit írtok, 3x küldi el, amit írtok) Szóval ha nem látjátok, hogy elküldte, elküldte. Csak csúnya, nekem meg már nincs erőm megverni.
A korábban fent lévő menüpontokat kénytelen voltam bejegyzésekben kilinkelni az üdvözlőszöveg alá, mert máshogy nem engedte. Volt egy észvesztő pillanat, amikor azt hittem, hogy a Mormoros menüpont eltűnt az éterben. Nem kívánom részletezni a reakciómat.


A megjegyzések kiugró ablakban tárulnak a világ elé (remélem írni is tudtok bele) Kb. ennyi jut eszembe. Persze még finomítani fogok pár dolgon, például valahogy be kellene állítanom, hogy lehessen követni a blogot, de egyelőre most ennyi :) Ha bármi fennakadást láttok, vagy van valami észrevételetek, írjátok le nyugodtan :) (I NEED IT)

És köszönöm Mentának a segítséget és a sokk elleni takarót, amit habozás nélkül terített rám, miközben megoldotta a problémáimat, amiket korábban a véremmel írtam egy rózsaszínű lámára. <3



Remélem tetszik :)
És most szivárványcsíkot húzva magam után elmegyek körbenézni a többieknél, mert napok óta ezzel a vacakkal szenvedek és kell a boldogság (vagy épp az, hogy csodálatosan összetörjék a szívemet :") )